Kennismaken

Cabinet adviseurs is een samenwerkingsverband van Bureau Van der Heijden en Gommans & Hanssen accountants & adviseurs. Samen zijn wij in staat u te ondersteunen met al uw financiële en fiscale vraagstukken.

Van der Heijden

Bureau Van der Heijden is sinds 1974 uw vertrouwde partner voor alle vraagstukken op het gebied van onder andere fiscaliteit, administratie, financiën, bedrijfsopvolging, ondernemingsvormen en planning. Met een team van 16 gemotiveerde medewerkers verzorgen wij uw administraties, stellen wij uw jaarrekeningen en fiscale aangiftes samen en voorzien wij u van advies.

Door een goede band met u op te bouwen en u te kennen leggen wij de verbanden tussen u en uw onderneming, uw behaalde resultaten en uw wensen en prognoses voor de toekomst.


Guy van der Heijden
fiscalist
mail

Guy van der Heijden

guy@cabinetadviseurs.nl
Ik ben werkzaam in de algemene fiscale adviespraktijk en sinds 1985 verbonden aan het familiebedrijf Van der Heijden.
Ik studeerde Nederlands Recht aan Universiteit Maastricht en Fiscaal Recht aan de Universiteit van Tilburg . Op dit moment volg ik de Modulair Executive MBA opleiding aan de Maastricht University School of Business and Economics. Ik ben actief lid van brassband Chaupiques. Mijn vrije tijd besteed ik aan mijn gezin, mijn hond, muziek, koken, lekker eten, wijn, tuinieren, fotografie, hardlopen en vastelaovend.
Monique Glaudemans- Van der Heijden
chef de bureau
mail

Monique Glaudemans- Van der Heijden

monique@cabinetadviseurs.nl
Ik ben op- en meegegroeid met het kantoor als dochter van de grondlegger Van der Heijden. Als chef bureau ben ik de spin in het web van de organisatie. Ons bureau, en ik dus ook, streeft naar een hoge mate van service en klantvriendelijkheid, want 'een tevreden klant is onze beste reclame'.
Frank van der Heijden
fiscalist
mail

Frank van der Heijden

frank@cabinetadviseurs.nl
Sinds 1997 ben ik verbonden aan het familiebedrijf Van der Heijden. Na mijn universitaire opleiding Fiscaal Recht, met specialisaties in pensioenen en beleggingen en in internationale fiscaliteit. Samen met u bedenk ik graag toekomstgerichte oplossingen voor zaken waar u tegenaan loopt. Zowel op fiscaal als organisatorisch vlak zoek ik naar de vorm die past bij uw wensen en ambities. De ondernemer met zijn gezin en zijn bedrijf staan in onze aanpak altijd voorop. Ook bij internationale aangelegenheden kan ik uw gesprekspartner zijn. Daarbij is het handig dat ik ook de Franse, Engelse en Duitse taal beheers. Behalve aan mijn werk besteed ik graag tijd aan mijn gezin, mijn vrienden, sport, muziek en kokkerellen. Het liefst combineer ik deze activiteiten zoveel mogelijk!
Rene Glaudemans
salaris administrateur
mail

Rene Glaudemans

rene@cabinetadviseurs.nl
Sinds 1999 ben ik werkzaam bij Bureau van der Heijden. Op ons kantoor verzorg ik de afdeling loonadministratie. Door mijn ervaring als zelfstandig ondernemer, voordat ik bij Bureau van der Heijden ging werken, zal ik altijd het belang van de ondernemer vooropstellen. Vraagstukken bekijk ik door het oog van de ondernemer, van u dus. Wat is
voor hem of haar het gunstigste en voordeligste? Ik streef altijd naar de beste oplossing.
Ralph Boesten
fiscalist
mail

Ralph Boesten

ralph@cabinetadviseurs.nl
Na mijn studie fiscaal recht aan de Universiteit Maastricht heb ik 15 jaar als (senior) belastingadviseur gewerkt bij twee grote accountantskantoren in Limburg.

Op 3 maart 2014 ben ik als fiscalist/belastingadviseur mijn eigen onderneming gestart en een samenwerking aangegaan met Cabinet Adviseurs van der Heijden. Mijn werkzaamheden bestaan uit het fiscaal adviseren van onder meer MKB-ondernemingen, medici en (vermogende) particulieren. Mijn doel is om kwalitatieve dienstverlening aan te bieden waarbij persoonlijke betrokkenheid en het leveren van toegevoegde waarde voor de klant centraal staan.
Juist deze punten hebben geleid tot mijn samenwerking met Cabinet Adviseurs van der Heijden.

Behalve mijn werk besteed ik graag tijd aan mijn gezin, sport zoals golf en tennis en het samen zijn met vrienden.
Frank Hillekens
assistent accountant
mail

Frank Hillekens

frankH@cabinetadviseurs.nl
Ik ben sinds 2001 verbonden aan het kantoor Van der Heijden. 'Gescout' als stagiaire en vervolgens doorgegroeid tot assistent accountant. Ik heb een aangename 'tic' voor cijfers, en met mijn gedrevenheid en enthousiasme wil ik de belangen van onze cliënten zo goed mogelijk behartigen en ze de best mogelijke kwaliteit en service bieden.
Cuchi Geelen
jurist arbeidsrecht en sociaal zekerheidsrecht
mail

Cuchi Geelen

cuchi@cabinetadviseurs.nl
Per 01-01-2017 ben ik gestart bij Cabinet Adviseurs als arbeidsjurist.

Bij mij staat de klantvraag altijd centraal. Daarbij kijk ik niet alleen naar het voorliggende probleem, maar naar het totaalplaatje.
Ik behartig graag uw belangen, waarbij ik verdedig waar u recht op heeft en weet hoe u het optimale eruit kunt halen.
De belangrijkste waarden van waaruit ik handel zijn: integriteit, loyaliteit en betrokkenheid.

Naast mijn passie voor arbeidsrecht, besteed ik graag tijd aan sporten (voetbal) en het samenzijn met familie en vrienden.
Marloe Meijers
assistent accountant / fiscalist
mail

Marloe Meijers

marloe@cabinetadviseurs.nl
M.i.v. 1 april 2016 ben ik werkzaam bij Cabinet Adviseurs als Assistent Accountant en Fiscaal aangifte medewerker. Voorheen ben ik een 15 jaar werkzaam geweest bij diversen accountant- belastingadvies kantoren, begonnen met het verwerken van boekhoudingen en het doen van aangiften btw. Gaandeweg ben ik mij meer gaan bezighouden met jaarrekeningenwerk en de studie voor Belastingadviseur gaan volgen bij het Register Belastingadviseurs. Deze heb ik met plezier gevolgd en 4 jaar geleden met succes afgerond. Mijn vrije tijd besteed ik graag aan koken, tuinieren en hardlopen.
Kelly Borgions
assistent accountant
mail

Kelly Borgions

kelly@cabinetadviseurs.nl
François Essers
assistent fiscalist
mail

François Essers

francois@cabinetadviseurs.nl
Ik heb bij het Fiscaal Studie- en Documentatiecentrum de opleiding tot Fiscaal Adviseur gevolgd. Ik ben vanaf juni 2014 werkzaam bij Bureau van der Heijden als aangiftemedewerker en assistent belastingadviseur. Ik verzorg de aangiftes inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting en daarnaast ondersteun ik mijn collega-fiscalisten in het bedenken van oplossingen voor fiscale zaken waar u tegenaan loopt.
Persoonlijke betrokkenheid en het leveren van kwalitatieve dienstverlening vormen de basis van mijn werk.
Naast mijn werk besteed ik graag tijd aan mijn vrouw, mijn katten, muziek, mijn vrienden, hardlopen en koken.
Sharon Custers
administratief medewerker
mail

Sharon Custers

sharon@cabinetadviseurs.nl
Ik ben werkzaam bij Bureau Van der Heijden sinds 2011, als medewerker boekhouding en jaarrekeningen. Daarnaast ben ik vervangend aanspreekpunt op kantoor. Betrokkenheid, efficiënt en gestructureerd werken zijn een aantal kenmerken die ik belangrijk vind als het gaat om het goed services van onze klanten. Naast mijn werk ben ik een groot liefhebber van reizen en fotografeer ik graag. In 2013 ben ik trotse moeder geworden van een dochter.
Cara Grigorjan
administratief medewerker
mail

Cara Grigorjan

cara@cabinetadviseurs.nl
Ik ben opgegroeid in Armenië en woon al weer 18 jaar in Nederland. Bij Van der Heijden ben ik sinds 2007 werkzaam als medewerker boekhouding. Ik haal veel plezier uit het contact met collega’s en klanten. Naast de Nederlandse taal beheers ik ook de Armeense en Russische taal. Wanneer ik niet werk geniet ik van mijn gezin en kunst.
Roy Budy
administratief medewerker en salaris administrateur
mail

Roy Budy

roy@cabinetadviseurs.nl
Sinds 2006 ben ik werkzaam bij Bureau van der Heijden op zowel de financiële- als de loonadministratie. Mijn streven is om de cliënten zo goed mogelijk te adviseren en te begeleiden bij het voeren van hun algehele administratie, zodat zij op elk gewenst moment inzicht in hun financiële stand van zaken hebben. Daarnaast ondersteun ik onze opdrachtgevers met de fiscale en sociaal-juridische aspecten van de loonadministratie. In mijn vrije tijd breng ik graag tijd door met mijn gezin en houd ik van sporten en motorrijden.
Romy Brull
administratief medewerker
mail

Romy Brull

romy@cabinetadviseurs.nl
Sinds de zomer van 2015 ben ik werkzaam bij Bureau van der Heijden als administratief medewerker. Met een grote ambitie om accountant te worden in de toekomst volg ik momenteel de deeltijd opleiding Accountancy aan Fontys Hogeschool te Eindhoven. Deze opleiding hoop ik dan ook succesvol af te ronden en als assistent-accountant aan de slag te kunnen binnen het bedrijf. Klantvriendelijkheid, betrokkenheid en klantgericht werken zijn een aantal zaken die ik erg belangrijk vind. In mijn vrije tijd geniet ik van mijn vriend, het samen zijn met familie en vrienden, muziek, het oppassen op kinderen en carnaval!
Chaïm Cuijpers
assistent accountant
mail

Chaïm Cuijpers

chaim@cabinetadviseurs.nl
Rally Stroeken
secretaresse
mail

Gommans en Hanssen

Gommans & Hanssen is in 2005 opgericht. Wij streven naar een kwalitatieve hoogwaardige dienstverlening tegen scherpe tarieven. Binnen ons laagdrempelig kantoor hebben onze klanten altijd een vast aanspreekpunt. Om een optimale dienstverlening te bieden is het zaak om te doen waar je ‘goed in bent’. Daarom blijven wij als accountants bij onze leest. Om vervolgens betrouwbare en deskundige partners te raadplegen voor de gebieden waar we als accountants niet terzake deskundig zijn. In die zin is de vorming van Cabinet voor ons een logische vervolgstap in onze bedrijfsfilosofie hoe klanten optimaal bediend dienen te worden.
 

Sander Gommans
accountant
mail

Sander Gommans

sander@cabinetadviseurs.nl
Na Atheneum B studeerde ik Bedrijfseconomie, en volgde ik daarna de postdoctorale opleiding tot Register Accountant. Sinds 1997 was ik respectievelijk actief in het bankwezen en daarna in de accountancy. Mijn hobby’s zijn sport, snowboarden en piano spelen.
Rolf Hanssen
accountant
mail

Rolf Hanssen

rolf@cabinetadviseurs.nl
In 1998 studeerde ik af als registeraccount aan de Universiteit van Tilburg. Sinds 1991 ben ik werkzaam in de accountancy. In 2005 begon ik Gommans en Hanssen samen met Sander Gommans. In mijn vrije tijd doe ik aan voetbal, kook en wandel ik.
Bart Gijsen
assistent accountant/ interim werkzaamheden
mail

Bart Gijsen

bart@cabinetadviseurs.nl
Ik volgde de Heao opleiding Bedrijfseconomie en studeerde daarna voor Fiscaal Adviseur. Sinds 2011 ben ik werkzaam bij Gommans en Hanssen als assistent accountant. Tevens verricht ik interim werkzaamheden. Voor mijn dienstbetrekking bij Gommans en Hanssen werkte ik in het bankwezen en was ik hoofd administratie bij een architectenbureau. Mijn hobby’s zijn wandelen en mountainbiken.
Erik Meens
assistent accountant / administratief medewerker
mail

Erik Meens

erik@cabinetadviseurs.nl
Begin 2010 liep ik stage bij Gommans en Hanssen. Vanaf september 2010 werk ik op de afdeling administratie. Verder verzorg ik onze administraties die werken met het Online Teleboekhouden. Als opleiding volg ik Moderne Bedrijfsadministratie (MBA).
Christin Starmans
hoofd administratie
mail

Christin Starmans

christin@cabinetadviseurs.nl
Ik heb de Meao-opleiding tot secretaresse gevolgd, en werkte 31 jaar voor een dagblad voordat ik overstapte naar de accountancy. Sinds 2008 werk ik bij Gommans en Hanssen als hoofd administratie. Mijn hobby’s zijn zingen en kleding maken.
Vivian Felling
administratief medewerker
mail

Vivian Felling

vivian@cabinetadviseurs.nl
Mijn opleiding is HBO Accountancy. In 2013 heb ik stage gelopen bij Gommans en Hanssen. Nu werk ik naast mijn opleiding bij Cabinet Adviseurs Gommans en Hanssen op de afdeling administratie.
Nico Stevens
administratief medewerker
mail

Nico Stevens

nico@cabinetadviseurs.nl
In 2014 liep ik stage bij Cabinet Adviseurs voor mijn opleiding MBO niveau 4 Assistent Accountant. Inmiddels volg ik de opleiding MBA en ben ik vier dagen in de week werkzaam voor Cabinet Adviseurs.

Klachtenregeling

Gommans & Hanssen

Klachtenregeling